שירות לקוחות

מדריך עוקב ארחי

SYNCHROLINEמברכת על החלטתכם להצטרף לרשימת הלקוחות שלנו
 
המספר האישי שלך משמש כזיהוי לקוח.
 

  


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

              איך אני מפעיל/ה את הפניית שיחות?
 
בזק / הוט / 012
 
"עוקב אחרי "                                                           ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר72 02-XXXXXXX>*
אין מענה:                                                               ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר74 02-XXXXXXX>*
תפוס:                                                                    ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר73 02-XXXXXXX>*
ביטול ההפניה                                                                                                       עיקוב אחרי-72#
                            אין מענה-74#
                         תפוס-73#
                         תפוס-73#
פלאפון
 
באין מענה :                                                             ND < נשמע צליל מקוטע*71 02-XXXXXXX SEND>
כשתפוס ניתוק:                                                         END < נשמע צליל מקוטע*72 02-XXXXXXX SEND>
ביטול ההפניה ניתוק:                                            END                        < נשמע צליל מקוטע710 SEND>*
 
סלקום
 
באין מענה:                                                              END < נשמע צליל מקוטע*74 02-XXXXXXX SEND>
ביטול ההפניה:                                                                        END < נשמע צליל מקוטע740 SEND>*
 
אורנג' אן מכשירי GSM בשאר החברות
 
באין מענה:                                               END < נשמע צליל מקוטע SEND># זמן רצוי *02XXXXXXX**61*
כשתפוס        :                            END                            < נשמע צליל מקוטע*67*02-XXXXXXX #SEND>
כשלא זמין:              END                                                < נשמע צליל מקוטע*62*02-XXXXXXX# SEND>
ביטול ההפניה:                                                                      END< נשמע צליל מקוטע<SEND<#002##
 
מכשירי אורנג' וסלקום חדשים
 
תפריט > הגדרות > הגדרות שיחה> > הפניה שיחה > בחירת סוג ההפניה הרצויה(באין מענה/תפוס /כל השיחות/ אם לא זמין)> הפעלה > -XXXXXXXX 02 ( מספר הטלפון אליו יש לבצע את ההפניה ) > זמן רצוי (לאחר כמה זמן תועבד השיחה) > אישור.
את הפעולות יש לבצע על קו הטלפון המפורסם.
מספר האון ליין המשמש להפניה מוצג כ:XXXXXXX
על מנת לוודא ביצוע תקין של ההפניה, ניתן לחייג למספר המופנה ולהמתין למענה נציגי השירות במוקד.                                                            
 
** לכל שאלה, אשמח לענות,     029410111
 

 

© Synchroline.co.il - All rights reserved | More informations: info@synchroline.co.il
פותח על ידי אפריקום מערכות עיצוב : סטודיו Symbols