תנאים כללים:
חברת סנכרוליין מברכת על החלטתכם להצטרף לרשימת לקוחות שלנו.
- הלקוח מצהיר כי קרא ובדק את ההסכם על כל סעיפיו ונספחיו וכי הוא מקבל ומאשר את תוכנם והתאמתם.
- השירות יאפשר למנוי להעביר את שיחותיו למוקד מענה אנושי מאויש שזה יספק מענה אנושי / מענה עסקי / מענה טלפוני לפי תסריט שיחה שנקבע מבעוד מועד והעברת הודעות למנוי באמצעות דוא”ל או הודעת מסרון או וואטסאפ.
- "החברה" סנכרוליין נותנת השרות ללקוח.
- "הלקוח" גוף או אדם פרטי אשר הגיע להסכמי התקשרות חתומים עם החברה.
- "הסכם השרות"- כל שרות הניתן ללקוח ע"י החברה אשר נרכש ע"י הלקוח לרבות שרות מענה טלפוני לעסקים או לפרטיים, שרותי שיחות יוצאות שרותי הודעות שרותי הזמנות ו/או כל שרות אחר אשר יינתן ללקוח ע"י החברה.
- במקרה של סתירה בין התנאים הנ"ל לכל מסמך אחר או האמור בכל פרסום אחר של החברה או מי מטעמה, יחייב האמור בהסכם זה.
- הסכם זה מחייב את הצדדים החל מהמועד בו אישר הלקוח בכתב את ההסכם ובכלל זאת באמצעות דוא"ל, פקס, מערכת מסרונים וכדומה.
- הלקוח מתחייב לשלם לחברה את דמי השירותים כאמור במחירון השירותים הנספח להסכם זה מראש, מידי חודש בחודשו, בין אם השתמש בשירותים ובין אם לאו.
- יחד עם ההסכם יחתום הלקוח על הוראות חיוב באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע בנקאית. במקרה שהלקוח משלם בכרטיס אשראי, הוא נותן הרשאה לחברה להעביר למנפקת כרטיס האשראי חיובים מעת לעת כפי שתפרט החברה. הרשאה זו תפקע בהודעה של מנפקת הכרטיס לחברה והיא תהיה בתוקף גם לחיוב כרטיס שיונפק עם מספר אחר, כחלופה לכרטיס שמספרו נקוב בהסכם זה.
- בגין כל תשלום שלא שולם בעתו יהיה חייב הלקוח לשלם לחברה גם ריבית פיגורים מוסכמת ששיעורה כשעור הריבית המקסימלית שגובה בנק לאומי לישראל בע"מ בגין משיכות יתר חריגות, ככל שהלקוח בחר באפשרות של תשלום בהוראת קבע, סכום של 40 שח יתווסף לכל סכום בו חייב הלקוח בכל פעם שסנכרוליין תנסה לחייב את החשבון הבנק של הלקוח והחיוב יידחה או לא יצליח מכל סיבה שהיא, התשלומים מעלה יכול שישתנו (יגדלו או יקטנו) ככל שהצדדים השלישיים איתם התקשרה סנכרוליין בכדי לבצע את הגביה מהלקוח, ישנו את תעריפיהם.
- אין באמור כאן כדי לגרוע מזכותה של החברה לכל תרופה ו/או סעד נוספים או אחרים בגין הפרת החוזה.
- המחירים הנקובים בהזמנה זו יהיו צמודים לשכר המינימום במשק הישראלי.
- המחירים אינם כוללים מע"מ.
- בנוסף לאמור לעיל, המחירים יהיו נתונים לשינוי ע"י החברה מפעם לפעם בתנאי שתינתן הודעה על כך מראש ללקוח בת 30 יום.
- גובה דמי השירותים הינו פועל יוצא של היקף השירותים ומהותם כמפורט בהזמנה. היה ויחול שינוי במהות השירותים שיתבקשו ע"י הלקו ח ו/או שיינתנו לו, ישונה בהתאם גם גובה דמי השירותים, והכל על פי האמור במחירוני החברה שיהיו בתוקף מפעם לפעם.
- חיובי הלקוח יעשו על סמך רישומי החברה לגבי מספר ההודעות / דקות שיחה שנתקבלו אצלה, ורישומים אלו יהיו ראיה לכאורה לנכונותם.
- דקה – משמע משך הזמן שחלף מעת קבלת שיחת הטלפון אצל נותן השירות ועד סיום טיפול או ותיעוד קבלת השיחה.
- אין החברה אחראית לשמור הודעות שיתקבלו עבור הלקוח לאחר שליחתן ללקוח וכמו כן לא יישמרו מספרי הטלפון של השיחות הנכנסות ללקוח, בעת שהפנית השיחות לשירות פעילה.
- ההודעות הנמסרות ללקוח ע"י החברה יכולות להימחק מהמערכת בתום 30 יום ללא הודעה מוקדמת לקוח.
- מרבית השיחות הנכנסות והיוצאות ממערכת החברה מוקלטות לצורך בקרה ואיכות השרות, ההקלטות נשמרות עד חודשיים.
ללקוח לא תהיה כל תענה או תביעה בקשר להקלטת השיחות לרבות צנעת הפרט ושמירת פרטיות. - אנו כפופים לספקי תקשורת לכן כל עברת מדעה שתתקבל באיחור לא תהיה באחריות סנכרוליין.
- מסרונים – יחידה משמע עד 70 תווים תחויב כהודעה אחת, כל 70 תווים נוספים יחויבו כהודעה נוספת כל סימון כולל רווח נחשב.
- תקופת ההתקשרות על פי הסכם זה הינה ל-3 חודשים אשר תוארך אוטומטית אלא אם מי מהצדדים הודיע לצד השני על רצונו בהפסקה.
- שני הצדדים יהיו ראשיים להפסיק התקשרותם ובלבד שתשלח הודעה בכתב 30 יום מראש בכפוף לתשלום ופירעון כל התשלומים על פי הסכם זה ע"י הלקוח.
- השירות הינו באחריות הלקוח, כל עוד ימשיך שימוש בשירות, יחול תשלום וזאת למרות הודעת הפסקת ההסכם, במידה ולא ישלם הלקוח תשלומים לפי ההסכם, סנכרוליין תהיה רשאית לנתק את השירות בהתראה של יומיים.
- בעת סיום ההסכם הלקוח אינו רשאי לעשות שימוש כל שהו במספר הטלפון אותו קיבל מהחברה וכן עליו לבצע את ביטול הפניית השיחה, במידה והלקוח לא פעל כאמור יישא הלקוח בתשלום עבור השרות. עם זאת אין החברה מחויבת לספק השרות עם ביטול ההסכם.
הגבלת אחריות
- הלקוח מצהיר, מסכים ומאשר כי: הוסבר לו טרם התקשרותו בהסכם זה והוא מודע לכך שמתן השירות תלוי בגורמים רבים שאינם בשליטת החברה, ולפיכך אין החברה מתחייבים כי השירות יביא לתוצאה הרצויה ללקוח ואשר לשמה הוא הצטרף לשירות. גורמים אלה כוללים, בין היתר, מגבלות טכניות הנוגעות לשטח הכיסוי של רשת התקשורת, הפרעות תקשורת, מגבלות טכניות של המכשירים הסלולאריים שבשימוש הלקוח ותקלות אחרות העלולות להתהוות בתקשורת ו/או במערכות החברה. הוסבר לו טרם התקשרותו בהסכם זה והוא מודע לכך שהחברה אינם מתחייבים שהשירות יפעל בכל מקום ו/או מועד וכי יתכן שלא ניתן יהיה להפנות שיחות לשירות ו/או לשלוח הודעות למנוי לשירות ו/או לבטל הפניה לשירות. לפיכך, מוותר הלקוח על כל זכות טענה, דרישה או תביעה כנגד החברה ו/ או המפעיל או כנגד בעליהם, עובדיהם, שולחיהם, מכל סיבה שהיא בגין אי העברת וקבלת השיחות ו/או ההודעות. הלקוח לא יהיה זכאי לתבוע ו/או לדרוש מהחברה ו/או המפעיל סעד ו/או תרופה מכל מין וסוג שהוא.
- אין כל אחריות מצד החברה/עובדיה לכל טעות/מחדל של החברה/עובדיה ולא יהיו אחראים לנזק מכל סוג אשר יגרם ללקוח. במידה ויוכח כי הנזק נגרם עקב רשלנות חמורה מצד החברה ככל שיידרש פיצוי ללקוח פיצוי זה לא יעלה על 2 חדשי שרות ע"פ הסכם זה.
- האחריות בכל הקשור לאבטחת מידע המועבר ללקוח ע"ד החברה הינה בידי הלקוח בלבד.
מסירת תוכן הפניה תועבר ללקוח במהירות האפשרית ע"פ ההסכם.
האחריות לתוכן ההודעות שנמסרות ללקוח הינה על הלקוח או על מוסר ההודעה, לחברה אין אחריות בשום מקרה על תוכן או מהות ההודעה.
החברה רשאית לסרב לקבל או להעביר הודעות כאשר לפי שיקול דעתה מהוות פגיעה בציבור או בכל גוף אחר.
באחריות הלקוח לחבר את קווי הטלפון במשרדו אל מספר הטלפון שסופק לו במוקד החברה. הלקוח יישא בכל עלויות ההתחברות וההתקשרות אל אותו מספר טלפון במוקד החברה. - במקרה של יציאה מהארץ עם מכשיר הטלפון ההפניה מותנת באחריות הלקוח בלבד. כמו כן על הלקוח לבדוק עלויות מול הספק תקשורת שלו על העברת שיחות מחו"ל למוקד סנכרוליין.
- החברה תהא רשאית לקיים את התחייבויותיה על פי הסכם זה, גם באמצעות אחרים, לרבות קבלני משנה, ולהעביר את זכויותיה לפיו לצד ג' כלשהו ובלבד שלא תפגענה זכויות הלקוח לפיו.
- הלקוח לא יהיה רשאי להעביר, להסב זכויות ו/או התחייבויותיו לפי הסכם זה לאחר כלשהו אלא אם ניתנה לכך הסכמתה של החברה מראש ובכתב.
- היחסים בין הלקוח לבין החברה או מי מעובדיה יהיו בכל מק רה יחסי קבלן עצמאי ולא יהיו בין הלקוח לבין החברה או מי מטעמה כל יחסי עובד מעביד.
- פרט למצגים שנאמרו בהסכם זה או בנספחיו, לא ישמשו שום הצהרות ו/או הסכמות אחרות, בכתב ו/ או בע"פ, בסיס או מניע לחתימת הסכם זה ע"י צד מהצדדים.
אחרי חתימת ההסכם במידה והלקוח יבטל את השירות לפני הפעלתו או לא יפעיל אותו בכלל, הלקוח יחויב על מנוי חודשי ראשון – בגין פתיחת קו / הקמת הלקוח / הדרכת הנציגות.
אני, הח"מ, מודע להשלכות בהעברת המידע המבוקש באמצעות אמייל על ידי חברת סנכרוליין ולוקח את מלוא האחריות על כן ולא תהיה לי כל תלונה ו/ או תביעה כנגד חברת סנכרוליין ו/או נציגה בגין העברת המידע הנ"ל.
שעות פעילות המוקד מענה אנושי של סנכרוליין
א'-ה': 23:00 – 08:00
ימי ו' וערבי חג: 12:00 – 08:00
**יום פורים המוקד יפעל עד שעה 15:00.
**יום העצמאות המוקד יהיה סגור .
**ערב ט באב המוקד יפעל עד 21:00
במקרים מסוימים ניתן לקבל שירות 24/6 ע"י מוקד גיבוי המופעל ע"י חברה חיצונית לסנכרוליין.
שבת וחגי ישראל המוקד העסקי של סנכרוליין סגור.
השירות בצרפתית .Synchroline Service en francais
א'-ה': 20:00 – 08:00
ימי ו' וערבי חג: 12:00 – 08:00
**יום פורים המוקד יפעל עד שעה 15:00.
**יום העצמאות המוקד יהיה סגור .
חברת סנכרוליין Synchroline היא חברת מענה אנושי לעסקים היחידה ששומרת שבת מ-2006.
הפעלת השירות תוך 48-24 שעות אחרי קבלת חוזה וחיוב חשבון חתום.